11th April 2010, 16:45
|
Registered User
|
|
|
|
Nog maar eens een artikel dat aanspoort om te helpen aan de bestrijding tegen de opwarming van de aarde! 2 graden, dat is niet niks! En toch blijven de mensen hier maar verder doen met wat ze bezig zijn... Ik ben al blij dat mijn vader redelijk milieubewust is en dat wij ons huis nu verwarmen met een speksteenkachel. Een kleine bijdrage, maar het is toch al iets!
Als ik jonge gastjes zie stoer doen met hun wagen door die is goed te laten ronken en de uitlaatgassen zich maar te laten verspreiden in de lucht, word ik al misselijk. Hebben die nu echt niet meer verstand? Het zijn natuurlijk niet alleen jonge mensen, oudere mensen zie ik dit ook nog doen. Mensen beseffen nog steeds niet hoe erg het met de aarde gesteld is. Misschien moet de overheid eens nadenken over een andere aanpak waardoor de mensen het beter inzien? Ik zou zelfs nieuwe wetten laten maken, zoals ze uiteraard nu al goed bezig zijn met de auto's, die men in de toekomst allemaal(?) op elektriciteit gaat laten rijden. Zoals het nu gaat, kan het in ieder geval niet verder.
|