11th April 2010, 13:58
|
|
Live Strong Fight Hard
|
|
|
|
Respectloos
Ik was er bij op deze bewuste creastage. Maar ik heb het uit een totaal ander perspectief ervaren. Ikzelf had ook drank bij... (6 Tauro's om exact te zijn, en hier zijn er dan nog 2 van afgenomen ook! ). Maar ik denk niet dat je met deze 6 Tauro's al van comazuipen kan spreken. Creastage was voor mij een zeer aangename ervaring geweest, elkaar beter leren kennen. En 's avonds een pintje drinken met je klasgenoten. Tot zover nix mis. Na enkele pintjes en westmall voelde ik dat het genoeg geweest was. En ben naar de kamer gegaan en me bij men vriendin in het bed neergeploft. zo'n 30 min later was het feestje gedaan en begon iedereen naar de kamer te stromen. Met het nodige geluid, maar je bent maar één keer jong.
Tot hier toe nog alles positief.
Tot je in de ochtend aan de ontbijttafel zit en een docent komt melden dat er meerdere brandblussers zijn leeggespoten. Je kan een pintje drinken Oké! Maar hou het dan alsjeblief rustig! Deze 4 personen dat dit gedaan hebben horen voor mijn part niet in de lerarenopleiding te zitten. Als leerkracht of toekomstig leerkracht heb je een voorbeeldfunctie te vervullen. Oké, ik ben ook niet altijd een heilige geweest, maar ik denk dat ik voor mezelf nog goed de grens kan trekken tussen plezier maken... en andermans leven verpesten.
Ik hoop dat de docenten weten over welke 4 personen het hier gaat. Zo niet, leg je oor dan maar eens te luisteren bij de leerlingen zelf. Niemand anders moet opdraaien voor de dommigheid van deze 4.