Enkele post bekijken
Oud 9th April 2010, 22:18
TimDriesen TimDriesen is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Jonathan Smets
Het is wel niet zoals jullie allemaal zeggen dat grote gezinnen dan zich niet meer gezamenlijk kunnen verplaatsen met een auto. Er zijn wagens genoeg die onder een totale lengte zitten van 4,9 meter en waar er toch nog een zee aan ruimte is om je hele kroost onder te brengen ( en ja met nog genoeg ademruimte voor iedereen.) Een range rover heeft gemiddeld 7 zitplaatsen ( er kan zelfs nog veel meer volk in ) en komt nog onder de 4,9 meter. Ik denk niet dat er zoveel supergezinnen zijn die de dag van vandaag nog meer dan 5 kinderen hebben.
Indien wel het geval zijn er nog andere oplossingen dan 'een dure vogel', die groter is dan 4,9 m. En ik vind persoonlijk ook dat als je voorbeeld een audi Q7 koopt ( een auto die een aankoopwaarde heeft vanaf 50.000 euro), dat je inderdaad niet te gierig mag zijn om een garage te huren. Voor 'amper' 50 euro per maand ben je gesteld in hartje centrum van Leuven. Voor mensen die met zo'n voiture rondrijden is dat immers kleingeld.

Ik herhaal hier dat het niet altijd moet zijn dat je zulk een wagen koopt. Er zijn personen die een mercedes S-klasse krijgen van het bedrijf of die het gewoon cadeau krijgen uit een erfenis van hun ouders die overleden zijn. Wanneer je zulk een wagen erft wil het niet zeggen dat je zelf rijk bent. Je verplicht hierbij dan de mensen om die wagen te verkopen ipv er zelf plezier aan te beleven.
Met citaat antwoorden