9th April 2010, 17:48
|
Registered User
|
|
|
|
Ik vraag mij af hoe Obama hierop gaat reageren?
Ik snap niet dat de VS nog steeds zo hoog aangeschreven staat bij de meeste. De laatste tijd (ondanks de keuze voor Obama) is het de ene na de andere frustrerende Amerikaanse activiteit. Ze sturen meer troepen, komen op tegen de rechten van holebi's, voeren nieuwe terroristen bestrijdingen door, ... Maar die oorlogen overwinnen toch wel. Sinds die oorlogen kan de VS niet lager zakken in mijn ogen. Ik dacht dat Obama nieuw licht ging brengen, maar hij houdt net de gevechten aan. Of zit er meer achter, en moeten we de Amerikaanse ziekteverzekering zien als een 'voor wat, hoort wat'? Misschien is enkel die wet erdoor gekomen, als de oorlog bleef duren.
Alleszins, Obama is niet goed bezig.
Ik heb het filmpje niet gezien van deze beelden. Ik vind het ergens dat je de sensatie steunt door de beelden op youtube te gaan opzoeken. Dat betekent niet dat beelden als deze niet vrij gegeven moeten worden!
Het ergste vond ik de man die met zijn kind probeert weg te geraken en die wordt neergekogeld. De soldaat in de helikopter zegt: 'Hij had zijn kind maar niet moeten meenemen.' Onvergeeflijk.
|