Enkele post bekijken
  #1  
Oud 9th April 2010, 11:09
Sarina.VanRompaey Sarina.VanRompaey is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Itegem
Posts: 72
Minderjarigen niet langer welkom op Tomorrowland

Minderjarigen niet langer welkom op Tomorrowland

Minderjarigen zijn vanaf dit jaar niet meer welkom op Tomorrowland in Boom. Organisator ID&T wil het dancefestival een nieuwe uitstraling geven.

"De jongste jaren kwamen er veel jongeren op ons festival af en dat stemde ons oudere publiek niet altijd tevreden", vertelt woordvoerder Christophe Van den Brande aan de Corelio-kranten. "Veel bezoekers storen zich daaraan en vinden het niet prettig te moeten dansen tussen 'ambetante snotneuzen'."

Jongeren die geboren zijn in 1992 mogen de festivalweide wel nog betreden. De organisatoren zijn wel niet van plan om elke bezoeker zomaar te gaan controleren. Het gaat namelijk om een 'richtlijn'.

In 2009 wist Tomorrowland 90.000 bezoekers te lokken naar het domein de Schorre in Boom. Dit jaar gaat het festival door op 24 en 25 juli.

Bron: Gazet van Antwerpen 9/04/2010

Eigen mening:
Ik kan me hier ergens wel in vinden. Als je tegenwoordig naar een gewone fuif wil gaan, kom je gegarandeerd 13- of 14-jarigen tegen. Toen ik die leeftijd had moest ik er nog niet aan denken om uit te gaan.
Het ergste is dat deze pubers zich gedragen als volwassenen en totaal geen respect hebben voor ouderen.
Ik denk dat het inderdaad wel interessant is om eens iets te organiseren waren die 'kinderen' nog niet binnen mogen.
Met citaat antwoorden