5th April 2010, 12:38
|
|
Registered User
|
|
|
|
Verschrikkelijk nieuws is dit! Ongelooflijk dat kinderen op zo'n jonge leeftijd al zoiets in hun hoofd kunnen halen. Eén meisje van zes dat misbruikt wordt door 23 (!) kinderen uit haar klas... Hoe kan zoiets gebeuren?
Ik vind het vooral heel vreemd dat alle 23 kinderen meededen met het misbruiken van hun klasgenootje. Merkwaardig dat geen van allen dit ooit heeft verteld aan de ouders... of misschien deden ze dat wel en grepen die niet in?
Het is natuurlijk ook spijtig dat het zesjarige meisje dit niet eerder aan het licht heeft gebracht. Ze durfde dit waarschijnlijk niet uit angst het nog erger te maken.
En dan de school zelf... Er werd getwijfeld aan de geloofwaardigheid van de feiten -wat ik best kan begrijpen want het is ook bijna niet te geloven- maar dan nog onderzoek je dergelijke berichten toch grondig? Zelfs wanneer het kind van school veranderde, werden er nog geen stappen ondernomen om de zaak uit te pluizen. Ik ben blij dat de moeder van het meisje de politie het verhaal heeft verteld!
|