Enkele post bekijken
Oud 28th March 2010, 13:45
Shana Henderieckx Shana Henderieckx is offline
Registered User

Ik sluit me aan bij Bram, waarom zijn er in hemelsnaam aparte kamers voor homo's nodig?! Dit begint verdacht sterk te lijken op de afzondering van lepralijders op een eiland..
Ten eerste, homoseksualiteit is NIET besmettelijk, zoals Bram reeds aanhaalde, wie daar nu nog aan twijfelt moet eens zich eens dringend beter laten informeren.
Ten tweede, wat is er zo erg om met een homo de kamer te delen? Heeft men misschien schrik dat deze zich gaan opdringen aan de hetereoseksuelen? Waarom zouden ze dat doen, omdat ze zogezegd "anders zijn"? Neen, zij zijn net hetzelfde als hetero's, zij hebben elkaar lief, zoals heteroseksuelen en ze zouden zich kunnen opdringen in dezelfde mate als heteroseksuelen dat zouden doen. Géén verschil tussen beiden. Of dacht men nu werkelijk dat enkel homo's opdringerig kunnen zijn..?
Voor de rest zie ik geen moeilijkheden om met homo's op de kamer te liggen. Het is misschien als hetero in het begin "een beetje ongemakkelijk", ze voelen zich misschien niet zo op hun gemak, maarja, een bezoekje aan de dokter/gynaecoloog kan ook "een beetje ongemakkelijk" aanvoelen he..

En zoals Bram ook reeds vermeldde; Men zoekt gewoon een reden, een verklaring voor het feit dat de legers zouden verzwakken.. Is het al wetenschappelijk aangetoond dat homo's zwakker zijn? Ik denk het niet! Het voorbeeld van het Nederlandse leger is ook niet aangetoond, het is maar een speculatie:
"Het Nederlands leger is zwak, er zitten veel homo's, conclusie: homo's verzwakken het leger..."
Het is een foute conclusie die niet berust op waarheden, er zijn namelijk nog vele andere variabelen die dat zouden kunnen beïnvloeden, maar ja, zeg nu zelf, het is toch veel gemakkelijker om die achterwege te laten...
Met citaat antwoorden