Enkele post bekijken
Oud 25th March 2010, 17:40
TimDriesen TimDriesen is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door jolien.van.dun
In de Amerikaanse staat New York is er heel wat commotie ontstaan door de naderende vrijlating van een 100-jarige pedofiel. De eeuweling verklaart dat hij geen haar veranderd is.

Heel wat mensen willen dan ook dat Theodore Sypnier opgesloten blijft. Momenteel zit de man in een gesloten instelling. Wanneer hij echt vrij is, zal hij niet meer onder toezicht staan.

Vampieren
"Ik wil hem zolang mogelijk uit onze samenleving weghouden. Voor mij maakt het niet uit dat hij al honderd is. Hij is een pedofiel en pedofielen zijn zware misdadigers", aldus advocaat Frank Sedita van Erie County.

Een officier van justitie gaat nog een stapje verder. "Pedofielen zijn vampieren, ze stoppen nooit."

Sypnier verkrachtte in 1999 twee zusjes van vier en zeven.

GVA, 10/12/2009

Hoe is dit mogelijk?! Een pedofiel dat 2 jonge meisjes verkrachtte staat op het punt om vrij gelaten te worden, terwijl hij verklaart dat hij nog niets is veranderd.
Die man is nog steeds psychisch gestoord, ik vind het niet kunnen dat men deze pedofiel terug vrij laat in de maatschappij! Ik vind dat hier zwaardere straffen moeten gehanteerd worden.
Sypnier mag dan al 100 jaar zijn, als hij zelf zegt dat hij nog niet veranderd is, waarom zou hij het dan niet opnieuw doen? Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen voordat het gerecht dit inziet?

Ik denk ook niet dat je de aard van het beestje kan veranderen. Iemand van 100 jaar gaat natuurlijk wel geen bedreiging meer zijn voor de mensheid maar het bewijst wel maar eens dat men pedofilie moet zien als een geaardheid.
Maak de vergelijking, homoseksuelen houden van jongens, pedofielen houden van jonge kinderen. Het ene is natuurlijk veel erger dan het andere maar je kan homoseksualiteit ook niet "genezen"
Met citaat antwoorden