Enkele post bekijken
  #4  
Oud 25th March 2010, 11:17
Inne.Vets Inne.Vets is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: tielen
Posts: 103
Dit is echt onverantwoord. Dat een rechter niet beter kan nadenken dan dat. (Ze zeggen wel het verstand komt met de jaren, maar deze uitspraak is toch niet voor deze rechter bedoelt). Moet een mens zo lang studeren om zo'n stomme dingen te doen. Zelfs een kind van 3 weet wel beter.
Je kan toch ook niet verwachten van die meisjes dat ze altijd samen en allert zijn. Dat is onmogelijk. Een kind moet kunnen spelen (wat in dit geval niet kan).
Eén van de meisjes zei zelfs dat ze bang was bij haar vader. Moet er dan ook al niet meer naar deze meisjes geluistert worden. Echt niet te doen.
Ook heeft de vader al een van de meisjes in bed gekregen en zijn affectie laten zien. Dat is toch niet normaal dat een man dat doet. Dat hij niets naar zijn kinderen gaat doen, betwijfel ik. Dit is toch niet meer normaal. Wie weet wat is de volgende stap dat deze walgelijke man.
Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor zijn daden. En als rechter had ik toch twee keer nagedacht. (Hopen dat hij eindelijk door heeft dat hij verkeerd gehandeld heeft.)
Met citaat antwoorden