Enkele post bekijken
Oud 13th March 2010, 14:34
Charlot Michiels Charlot Michiels is offline
Registered User

Ik denk dat een heleboel mensen er geen problemen met hebben om enkele malen 15 euro over de toonbank te gooien. Spijtig genoeg denken deze mensen onterecht dat ze wel weten wat er op de baan gebeurt of zou moeten gebeuren. Ik moet toegeven dat ik zelf ook niet had gestudeerd voor mijn theoretische examen. Niet omdat ik het financieel kan veroorloven om enkele keren te proberen, wel omdat ik 5 maal het proefexamen op de website: http://www.gratisrijbewijsonline.be/ heb gemaakt. Voor het maken van een proefexamen moet je het woord: RIJBEWIJS sms’en naar het nummer 3411. Je ontvangt onmiddellijk via SMS de 6-cijferige toegangscode waarmee je gedurende twee dagen (de dag dat je ze krijgt en de volgende dag) onze proefexamens kunt maken. Deze code kost 2,5 euro. Als de FOD Mobiliteit niet wil dat jongeren zonder de theorie te studeren kunnen slagen voor het theorie examen zullen ze eerst en vooral ervoor moeten zorgen dat er geen proefexamens meer bestaan die 2 druppels water lijken op het echte theorie examen .

Om die reden vind ik het nieuwe initiatief van Minister Van Brempt erg geslaagd. Vanaf volgend schooljaar kunnen alle leerlingen van de derde graad secundair onderwijs hun theoretische rijexamen gratis afleggen op school. Het pakket omvat acht uur theoretische rijlessen en een rijexamen en is gratis.
Met citaat antwoorden