11th March 2010, 18:16
|
 |
Registered User
|
|
|
|
Gruwelijk!
Gelukkig heb ik dit zelf nooit meegemaakt en ik hoop het ook nooit mee te maken! Hoe verschrikkelijk is het dat je partner, die je doodgraag ziet, van de één op de andere dag zegt dat het uit is, en dan nog onpersoonlijk via een sms’je of via een SOCIAAL netwerk!?!?  Ik zie mezelf al op school mijn mail checken en plots lezen dat mijn liefje mij niet meer wilt. Stel je voor! ”Onderwerp: Einde relatie”.
Volgens mij kan je je échte gevoelens nooit verwoorden via het internet of via een sms’je. Ik vind dat dit in ieder geval betuigt van zeer weinig respect tegenover je partner. Iemand die ik ken liet zijn lief na bijna 3 jaar staan voor een ander. Hij maakte het uit via een sms’je. Dan stel ik mij de vraag hoe hun relatie moest geweest zijn?
Ik vind zeker dat we veel met elkaar moeten praten, zodat er geen sprake meer kan zijn van het uitmaken via Facebook, Netlog, … Waar gaat het anders toch allemaal naartoe… Je partner moet toch iemand zijn waartegen je alles kan vertellen, toch?
Nieuwe trend: Elkaar leren kennen via het internet, elkaar laten staan via het internet?
|