Onderwerp: Recordramp
Enkele post bekijken
Oud 22nd February 2010, 01:22
Kim Verlooy Kim Verlooy is offline
Registered User

ik vind records vestigen absoluut geen slechte zaak. Als je gisteren 5 kilometer hebt gelopen wil je er vandaag toch zeker 6 lopen? Om terug te komen op de vriend die pas kan beginnen lijnen na de 100 kilo grens te hebben overschrijden, ik zou waarschijnlijk ook zo hebben gereageerd. Als je stopt met roken sluit je toch af met je allerlaatste sigaret, ééntje dat je je waarschijnlijk nog heel je leven zal bijblijven (als je het niet roken kan volhouden natuurlijk). Mensen proberen records te vestigen om herinnerd te worden of om gewoon de voldoening te halen die er is als je ergens in slaagt wat nog niemand is gelukt, wat is hier mis mee? Zouden er zo veel mensen de olympische spelen volgen als de deelnemers zich niet tot het uiterste willen drijven om toch maar die paar honderste van een seconde sneller te zijn? Het is natuurlijk een slechte zaak als mensen gaan vals spelen om de medaille in de wacht te slepen maar hier bestaan organisaties voor die dit in de gaten moeten houden. Records zijn er om te breken en de mens leeft om zich elke dag te overtreffen, anders zou ik nu nog wat takken moeten gaan sprokkelen om het vuur in de grot brandende te houden.
Met citaat antwoorden