8th February 2010, 20:56
|
Registered User
|
|
|
|
Bij het lezen van de artikeltjes stelde ik me als eerste de vraag hoe iemand van 15 jaar haar vriend kan laten staan om een relatie te beginnen met iemand van 53?!
Misschien ben ik dan wel van ' de oude stempel' omdat ik er zo over denk, want in de huidige maatschappij kan alles. Dát is met deze twee maal opschorting van straf weer maar eens duidelijk gemaakt.
Ik begrijp de moeder van dit 17- jarig meisje wel dat ze niet wil dat haar dochter een relatie heeft met een man die bijna 40 jaar ouder is als haar. Maar ik denk dat ze door zich tegen de situatie te verzetten, ze haar dochter nog verder zal wegduwen. En dat kan dan ook weer niet de bedoeling zijn, want vroeg of laat zal de relatie wel spaak lopen, en dan heeft het meisje haar moeder nodig en moet ze de moed hebben om haar moeder ook weer aan te spreken. Dit kan alleen als er nog steeds sprake is van vertrouwen.
Als laatste wil ik nog kwijt dat ik er absoluut niet bij kan dat beide mannen opschorting van straf hebben gekregen... Waar gaan we naartoe als het zo blijft evolueren? Gelukkig zijn er nog mensen met verstand die ervoor pleiten dat een leeftijdsverschil bepalend moet worden.
|