Enkele post bekijken
  #7  
Oud 7th February 2010, 14:21
jessica.mink jessica.mink is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Laakdal
Posts: 45
Moeder en zoon weer opgepakt na nieuw incident in Mortsel

Moeder en zoon weer opgepakt na nieuw incident in Mortsel
Twee keer gearresteerd in 24 uur
De moeder en een van haar zonen die gisteren een leraar aanvielen aan lagere school De Tandem in Mortsel, zijn opnieuw opgepakt. Dat bevestigt het parket van Antwerpen zaterdagavond.

De moeder en haar zoon die vandaag werden voorgeleid, mochten samen met vier andere agressors beschikken. Rond 15 uur raakten ze verwikkeld in een nieuw incident in Mortsel. Daarbij werden ze opnieuw opgepakt.

De moeder werd opgepakt voor weerspannigheid, de zoon voor bedreigingen en weerspannigheid. Zondag worden ze opnieuw voorgeleid bij het Antwerpse parket. (belga/edp)
06/02/10 20u34 http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie...n-Mortsel.dhtml

Mijn mening:
Dat leerkrachten tegenwoordig ook al gevaar lopen is toch niet meer normaal. Zij doen enkel hun job. Waarom laten de onderzoeksrechter deze mensen toch telkens weer vrij. De mensen uit hun omgeving durven hun huis niet meer uit omdat ze bedreigd worden. En vandaag worden ze dan weer voor de onderzoeksrechter voorgeleid. Ik ben eens benieuwd hoelang dat de 2 nu weer gaan vast zitten. Al denk ik niet dat de onderzoeksrechter ze nog langer gaat opsluiten. De politie staat machteloos tegen dergelijke feiten en dat de gevangenissen hier in Belgë vol zitten doet er ook niet veel goed aan.
Met citaat antwoorden