2nd February 2010, 15:38
|
Registered User
|
|
|
|
Hier moet ik Vincent toch ook tegenspreken, voornamelijk het feit : een rottweiller is geen lieve hond. Totaal niet waar!! Dit is een cliché, sinds er een tijd geleden een paar incidenten geweest zijn met rotweillers zijn dit ineens moordmachines, totaal niet! Of het nu een maltezer, rotweiller of golden retriever is, maakt niet uit! een rotweiller is groter, en ziet er misschien "kwaadaardiger" uit, maar daarom zijn dit geen lieve honden.
Ik geef je wel gelijk op vlak van opvoeding, je kan een hond trainen, dat is zo. Ook al ziet hij dat koekje liggen, dan zou hij er af blijven zou hij vanaf het moment dat hij een puppy was goed getraind zijn, maar als men nooit aan zijn eten kwam en nu gaat er ineens iemand aankomen. ja, dan word zo'n hond agressief, hij is dat niet gewoon. Ik vind dan echt verschrikkelijk dat de hond als de schuldige afgeschilderd word! Hou je kleine kinderen uit de buurt van je hond dan, dan vind ik dat de ouders meer in de fout zijn dan de hond. dieren blijven dieren, maar zij zijn geen moordmachines!
|