27th January 2010, 11:47
|
Registered User
|
|
|
|
Ik geloof best dat die 2 mekaar echt graag zien. Al heb ik met twijfels naar dit programma gekeken. 12 dagen na hun ontmoeting trouwden ze en dan blijkt dat de man heeft moeten liegen voor zijn papieren. Toen ik keek, heb ik hier thuis meteen gezegd: hoe naïef kan je zijn om dat op televisie toe te geven? Je weet toch op voorhand dat dit voor commotie zorgt...
Hetgeen wat ik dan nog straffer vond was dat Annemie Struyf het voorval later in het programma vertelde aan een bekeerde moslima. Annemie vroeg of liegen niet indruiste tegen de islam. Terwijl zij doodleuk zei dat het niet verboden was.
Maar goed, ik ben blij voor het koppel dat alles in orde bleek te zijn. Ik hoop ook maar dat die 2 gelukkig blijven samen.
Ik vond dit overigens een prachtig programma. Ik vond het mooi te zien hoe die mensen nog erg sterk geloven. Je kan misschien wel zeggen: hoe belachelijk klinkt dat puntensysteem dat Allah je zou geven en dat de evolutietheorie niet bestaan heeft. Maar ergens ben ik echt jaloers op die mensen dat die nog zo kunnen geloven.
|