23rd January 2010, 20:57
|
Registered User
|
|
|
|
Wat in het onderstaande artikel wordt aangegeven, dat er een leeftijdsverschil moet vastgelegd worden, vind ik zeer goed. Want als iemand van 45 met iemand van 15 seks heeft is een heel groot verschil dan wanneer iemand van 17 seks heeft met een 15-jarig meisje. Maar het meisje waar het artikel over ging is echt verliefd op die man van 53 jaar. Dit is wel een heel rare situatie want in deze maatschappij krijgt die man een stempel opgedrukt als pedofiel. Want zo ook wel lijkt. Ik kan mij echt niet inbeelden dat je verliefd kan worden op iemand die bijna je opa kan zijn, maarja iedereen zit anders in elkaar. En er hebben zoveel jongeren onder de 16 seks met hun geliefde dus waarom zou dat in die situatie moeten beboet worden? Dat wilt niet zeggen dat ik ermee akkoord ben maar vroeger was het taboe dat je onder de 16 jaar seks had, nu is het misschien raar wanneer je dan nog geen seks hebt gehad. Ik denk dat de tijden veranderen en dus ook dat de wetten een beetje moeten meegaan met de tijd...
|