Enkele post bekijken
Oud 15th December 2009, 00:19
Georges Georges is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Believing Bart
JA EEN TAAAAAAAAAAAAAART!!!!

@Georges: Jij mag de meerderheid Italianen die Berlusconi steunen gaan zoeken. Veel succes! En goed opgemerkt dat Berlusconi de media manipuleert. Dus ook de beeldvorming van zijn persoon wordt gemanipuleerd. Berlusconi ging ook niet voor niets na die slag nog even op de wagen zielig staan wezen eh. Hij kon ook gewoon ingestapt zijn om naar het ziekenhuis te rijden, maar nee, meneer moest eerst nog wat internationaal mededogen kopen!

Wat dacht je van Italiaanse tomaten?

Is hij op de wagen gaan staan? Dat wist ik niet. Op de beelden lijkt duidelijk te zien dat hij door zijn veiligheidsdiensten dadelijk in een auto wordt geduwd... Ik heb nog nooit mijn neus gebroken, maar ik denk dat Berlusconi, wiens neus en tanden gebroken waren, niet even leutig op zijn wagen ging showen hoe zielig hij niet was. Als hij dat toch deedd is hij inderdaad een grote aansteller. Feit is het wel dat hij dit waarschijnlijk gaat gebruiken om zijn tegenstanders zwart te maken...
En ik beweer niet dat de meerderheid van de Italianen Berlusconi nog steunt in al zijn doen en laten, ik zeg enkel maar dat we ons niet moeten moeien áls de Italianen hun leider zelf democratisch hebben verkozen.
Met citaat antwoorden