Een Amerikaanse vrouw is vrijdag voor de negentiende keer mama geworden. De 43-jarige vruchtbare dame uit Arkansas beviel van een meisje.
Josie Brooklyn kwam wel drie maanden te vroeg ter wereld en dat via een keizersnede. De spruit weegt amper 623 gram. Toch stelt ze het goed.
De papa, de 44-jarige Jim Bob Duggar, is ontzettend blij met de nieuwe telg. Mama Michelle heeft al aangegeven dat ze nog meer kinderen op de wereld wil zetten.
Michelle en Jim Bob, die intussen al grootouders zijn, hadden al acht dochters en tien zonen. Al hun kinderen hebben een voornaam die begint met de letter 'J'. (Joshua, Jana, John-David, Jill, Jessa, Jinger, Joseph, Josiah, Joy-Anna, Jeremiah, Jedidiah, Jason, James, Justin, Jackson, Johannah, Jennifer en Jordyn-Grace). De oudste is 21 jaar.
Er is een reality-soap over het gezin Duggar.
bron:
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand...n-19e-kind.aspx
mening:Ik vraag me af wat die mensen bezielt, is het om in de media te komen of is het met een ander doel? Hoe kunnen al deze kinderen nu de nodige aandacht en zorgen krijgen want het is al moeilijk genoeg om 1 kind op te voeden als ik mijn ouders mag geloven. Wat met de toekomst van deze kinderen? En dat ze hier nu een soap van maken vind ik nog belachelijker. Maar ja Amerikanen zijn toch een raar volk.