Enkele post bekijken
Oud 13th December 2009, 14:36
Alexandra
Gast

Vertrooide man rijdt meisje dood op parking warenhuis.

Er wordt wel altijd kritiek gegeven op jonge mensen maar ik vind dat men beter eens naar de oudere mensen kan zien. Het is niet de eerste keer dat zo'n ongeval gebeurt dat makkelijk vermeden had kunnen worden. Dit komt gewoon door onoplettendheid van de chauffeur en dat heeft meestal ook met de leeftijd te maken. Hoe ouder de chauffeur, hoe meer kans op dit soort accidenten. Ik wil niet zeggen dat dit niet bij een jonge chauffeur kan gebeuren maar zich van pedaal vergissen is typisch iets voor oude, verstrooide mensen. Deze mensen hebben hun rijbewijs vroeger gewoon gekregen, het maakte niet uit of ze nu konden rijden of niet. Daarom zie ik vaak dat zij er niet meer echt bij zijn in het verkeer. Zij houden alles op en zijn helemaal niet meer vlot in het verkeer. Ik vind dat er daarom dringend iets aan gedaan moet worden om zulke accidenten in de toekomt te vermijden. Ik zou vanaf de leeftijd van 60 jaar opnieuw proefexamens laten doen want ik ben ervan overtuigd dat moest men dit ook effectief doen veel oudere mensen niet meer op de baan zouden mogen komen!
Met citaat antwoorden