Enkele post bekijken
Oud 13th December 2009, 14:14
Véronique.Segers Véronique.Segers is offline
Registered User

Dit is echt verschrikkelijk. Als je niet voor je kind kan zorgen, vind ik het logisch dat je je kind een betere toekomst wilt geven. Maar je kind verkopen aan een wildvreemde? Je weet niet waar je kind terecht zal komen. Zoiets doe je toch niet?! Waar is hun 'moeder- en vader-gevoel'? Als je je kind aan een adoptiebureau geeft, kan je er vrij zeker van zijn dat je kind op een goede plaats terecht zal komen. Dit wordt grondig onderzocht. Als moeder zou ik dus nooit zomaar mijn kind geven aan een vreemde. En nog schandaliger vind ik dat ze met dat geld een nieuwe gsm hebben gekocht! Bellen en sms'jes sturen kost ook geld hoor. Ik vind dat deze ouders grondig ondervraagd en vervolgd moeten worden. Zoiets kan echt niet door de beugel.
Verder vind ik dat de man die de baby wou verhandelen zeker en vast opgepakt moet worden. Ik snap niet dat 'babyhandel' vandaag de dag echt nog zo dikwijls gebeurd. Dit is echt, maar dan ook echt heel erg. De bendes die op het platteland kinderen stelen en verkopen aan welstellende mensen moeten zwaar gestraft worden voor hun daden. Verder snap ik niet dat zoiets niet opvalt? Als je een kind 'koopt' van zo'n bende moet er toch iets bij de 'nieuwe' ouders opvallen dat er iets niet juist is. Dit snap ik echt niet.
Met citaat antwoorden