Enkele post bekijken
Oud 10th December 2009, 12:22
Sharon van Ballaer
Gast

overhaaste conclusies

Ik ben het niet helemaal eens met wat je zegt. Je zegt dat men en vooral de politie geen overhaaste conclusies mogen trekken. Maar dat is ook wat jij nu juist gedaan hebt. Als je het artikel goed leest staat er dat men DACHT dat het om het vermiste meisje ging. Er is dus helemaal niet tegen de familie gezegd dat hun dochter effectief dood was. Ook denk ik dat de politie nooit iemand officieel gaat doodverklaren omdat men een lijk in het water vind. Het is toch logisch dat ze eerst afwachten of hun VERMOEDENS kloppen. Ook vind ik dat dit artikel pure sensatie is. En je daardoor laten leiden is nooit slim. Ik zou dit een beter artikel hebben gevonden als men iets meer vertelde over de hele procedure en als de auteur iets wetenschappelijker te werk ging. Al bij al vind ik dat de politie geen schuld treft. Zij zijn ook maar mensen en hebben volgens mij hun uiterste best gedaan om het meisje te vinden. Het feit dat ze zich excuseren omdat ze op het foute spoor zaten getuigd volgens mij nog des te meer van een zeer groot verantwoordelijkheidsgevoel bij de politie.
Met citaat antwoorden