8th December 2009, 22:16
|
Registered User
|
|
|
|
Raar!
Dit is een situatie dat je in België niet vaak tegenkomt denk ik. Ik vind het van de vrouw nog moedig dat ze zo naar politie belt, ik zou op dat moment echt niet weten wat ik zou moeten doen. Als is de oplossing die de vrouw bedacht heeft wel een goede. Je mag natuurlijk schieten uit zelfverdediging maar hoe de politie hierop reageert vind ik ook maar een beetje absurd. Ze trekken hun precies niet veel aan van de situatie nadat ze hem heeft neergeschoten. Soms denk ik dat de politie daarin verkeerd is. Vrienden van mij zitten in Gent en er was een fiets gestolen. Ze gingen dit melden aan de politie en die zei hun dat ze dan maar een andere fiets moesten stelen. Dit is iets van veel minder belangen dan een doding maar ik vind dat de politie soms op een verkeerde manier reageert. Ook vind ik het wel langs de andere kant zoals Jolien zei, goed dat je op dat moment met iemand kan praten. Want als dieven soms horen dat je met iemand praat, dat schrikt hen af. Maar ik zou mezelf niet onder controle hebben op dat moment.
|