Enkele post bekijken
  #2  
Oud 8th December 2009, 20:14
Shana Henderieckx Shana Henderieckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Antwerpen
Posts: 130
Citaat:
Orgineel gepost door Véronique.Segers
[I]
Als ze de gsm gewoon gevonden hadden, was dit anders geweest. Want geef nu eerlijk toe... wie zou er geen sms'je sturen als je een gsm vindt?
Jammer voor de vrouwen in kwestie dat ze de gsm gestolen hadden en hier misbruik van hebben gemaakt.

Ik ben het hier niet mee eens; als ik een gsm zou vinden zou ik meteen naar iemand bellen/een smsje sturen naar iemand die in haar telefoonlijst staat om te zeggen dat ik zijn/haar gsm heb gevonden. Ik werk in een kledingwinkel en het gebeurt vaak dat ik dergelijke dingen vind in de paskamers. Maar eigenlijk is het wel nog nooit bij me opgekomen om met diens gsm smsjes naar mijn vrienden e.d. te sturen.. Ik zou het zelfs niet eens overwegen, want ik heb zelf een gsm (hetzij met gratis smsjes), dus wat brengt zoiets dan op, smsjes sturen op andermans kosten?

Ik vind het in ieder geval zeker niet kunnen dat deze vrouw uit Balen en haar medeplichtige uit Peer een gsm zouden hebben gestolen om zo de verkiezingen te kunnen winnen en om zo geld te kunnen afhalen! En het is dan normaal dat ze hier een grote som voor zal moeten ophoesten! Maar ik ben al blij dat deze Miss niet in de top 3 is geraakt, dat is niet meer dan terecht!
Met citaat antwoorden