Enkele post bekijken
Oud 7th December 2009, 20:26
thomasopdebeeck thomasopdebeeck is offline
Registered User

Ik ben een voorstander van een totaal rookverbod en ik zal even toelichten waarom:
1: Als ik in een "eetcafé" zit (meestal na een bioscoopbezoek of gewoon om bij te praten met iemand) dan stoor ik mij echt aan mensen die zitten te roken dus dat er een rookverbod in "eetcafés" komt is voor mij een heel goede zaak .
2: Roken is voor NIETS goed (je hebt meer kans op longkanker, grotere kans op een hartinfarct, je krijgt er een slechte adem van, je tanden verkleuren, verhoogde kans op aderverkalking, je wordt er impotent van (misschien wel 1 van DE belangrijkste redenen) , enz ...) dus verbieden die handel.
3: Ik lees bij bepaalde reacties dat cafégangers verstokte rokers zijn (dus als er een rookverbod is gaan ze niet meer op café?) en dat er daarom geen rookverbod mag komen --> Ik zie veel jeugd (desondanks dat roken ongezond is) BEGINNEN met roken op café omdat dit nog steeds en zekere "coole" indruk geeft.
4: Denk ook eens aan onze toekomstige kinderen --> Hoe zou jij je voelen als je kind longkanker zou krijgen omdat hij passief met zijn vrienden meerookte op café?

Kortom meer dan redenen genoeg om het roken voor eens en voor altijd in ons land te verbieden.
Met citaat antwoorden