Enkele post bekijken
Oud 7th December 2009, 19:54
DieterVerheyen DieterVerheyen is offline
So a Toridé

Algemeen alcoholverbod

Helaas moeten we maar al te vaak constateren dat er onbesuisd maatregelen worden getroffen TEGEN JONGEREN.
Verzekeringen gaan de hoogte in, omdat jongeren hoegenaamd tot een risicogroep behoren... Ook in de media wordt altijd maar het beeld opgehangen dat jongeren- na een avondje stappen- zich niet kunnen beheersen en zwaar door moeten duwen op hun gaspedaal enz.
Het wordt stilaan tijd dat de oogkleppen af gaan en dat men zich richt tot de brede groep van ALLE automobilisten.

Ik ben van mening dat eenieder die met de wagen wil rijden, geen druppel alcohol aan mag raken. Alcohol vertraagt -en zeker in een toestand van vermoeidheid- je reactiesnelheid, met alle gevolgen van dien.
Onlanks nog een 40'er (ooohhh, kijk het is eens geen jongere) die tot 2 maal toe achter op mijn wagen is gereden. Hij beweerde twee pintjes gedronken te hebben, maar stond echter wel te zwijmelen op zijn benen... Daarom stel ik het liefst heel cru... NUL-tolerantie VOOR IEDEREEN!!!
Want nu zit ik als jongere natuurlijk wel in nesten, want iemand die al meer dan 20 jaar zijn rijbewijs heeft... Nee, die maken geen accedenten. Het zal wel de schuld zijn geweest van die jonge gast...
Frustratie alom natuurlijk...

Hopende wat meer duidelijkheid gebracht te hebben over mijn standpunt,
groet ik.

D.
Met citaat antwoorden