Enkele post bekijken
Oud 7th December 2009, 09:42
Yannick.Truyen Yannick.Truyen is offline
Registered User

Man verkracht zijn buurvrouw van 75

Man verkracht zijn buurvrouw van 75

Een man van 35 heeft op brutale wijze zijn buurvrouw van 75 verkracht. De Duitser heeft voor het zedendelict een gevangenisstraf van vijf jaar en vier maanden gekregen.

Het leven van het slachtoffer zal nooit meer hetzelfde zijn. 54 jaar lang leefde ze onbezorgd in haar woning in de Duitse stad Bonn, vandaag moet ze met de daver op haar lijf verder. Haar buurman was plots haar huis binnengekomen en viel de vrouw aan. Ze was aan het poetsen. Hij ging eerst op zoek naar geld en toen de vrouw hem betrapte, greep hij haar vast. Hij bond haar handen vast met de veters van zijn schoenen en bedreigde haar: "Blijf kalm of ik vermoord je!". Even later verkrachtte hij haar. De vrouw is intussen verhuisd en lijdt nog steeds aan slaapstoornissen en angstaanvallen. (hlnsydney)
07/12/09 07u43

Bron: Het Laatste Nieuws

Eigen mening: Het is schandalig dat dit soort toestanden gebeuren. Een man die een bejaarde vrouw verkracht. Dit gaat te ver. Het wordt hoogtijd dat dit soort misdrijven streng worden aangepakt zodat ze in de toekomst niet meer kunnen gebeuren. Ik vraag me ook af wat de man bezield moet hebben. Een normale man komt toch nooit op het idee om bij zijn buurvrouw te gaan stelen of haar te verkrachten. En de morele schade die de man heeft toegebracht is misschien nog wel het ergste van allemaal. Het slachtoffer zal nooit meer gerust zijn. Ze zal altijd bang hebben om alleen thuis te zijn. Ik hoop dat de man een zware straf krijgt en tot het besef komt welk leed hij allemaal heeft veroorzaakt.
Met citaat antwoorden