Enkele post bekijken
  #4  
Oud 6th December 2009, 23:58
Caroline.Verbraeken's Avatar
Caroline.Verbraeken Caroline.Verbraeken is offline
Caroline
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Beerse/Lille
Posts: 89
Citaat:
Orgineel gepost door Stefanie.Buts
Ook zou ik geen 'reclame' maken wanneer met men zo'n actie voorbereid. Zo gaat toch iedereen er extra op letten dat hij/zij niet te veel drinkt?

Is dat niet juist de bedoeling?
Dat iedereen let op wat hij drinkt?
Nu weten ze dat er gecontroleerd gaat worden, maar elke bestuurder dat door dit te weten minder gaat drinken is toch een risico minder? Dus ik vind dit niet per se slecht. Wel gaan de controles, doordat mensen op controle voorzien zijn best eens staan op binnenwegen waar ze controles niet verwachten.. Zo zijn de ontlopers ook eens gepakt.
Ik vind het trouwens heel stom om één glas te drinken(dit zou voor 0.2 promille zijn) en daarna te zeggen, nu moet ik stoppen, doe dat dan toch ineens? Je gaat jezelf er toch niet beter van voelen.. Ik heb trouwens een test gezien waarbij men een auto moest stoppen zonder alcohol en vlak daarna een glas bier gedurende een kwartier regelmatig leeg moest drinken. De reflex was na EEN pintje beduidend minder.
Dus chauffeurs, drink gewoonweg niets! Maakt dat ene pintje nu zo'n verschil? Want op de baan doet dat het wel!
Met citaat antwoorden