3rd December 2009, 11:30
|
Registered User
|
|
|
|
Nu stel ik mij toch de vraag dat wetenschappers wel weten wat ze doen? Ik begrijp deze theorie en kan deze aannemen geen probleem maar deze theorie staat mijns inziens toch 180 graden tegenover de theorie van de opwarming van de aarde. De heersende theorie die al jaren werd bestudeert en nu eindelijk fatsoenlijk gehoor krijgt (kijk naar de klimaatcongressen, afspraken,..).
Wat moeten we nu geloven? Dat de aarde enorm aan het opwarmen is en dat we echt noodzakelijk groene energie moeten gebruiken en de CO2 uitstoot verminderen of kunnen we doen wat we willen want er komt toch een ijstijd aan die dit alles op natuurlijke wijze stopt (door een ijstijd).
Want als ik het goed heb is een ijstijd een bepaalde tijdspanne waarin het opmerkelijk kouder is en grote gebieden op de wereld permanent bevroren zijn of onder een dikke ijslaag liggen.
Beide situaties zijn voor de mens negatief dus hopelijk zorgt het proces van deze 2 gebeurtenissen (zowel ijstijd als opwarming van de aarde) voor een goede tussenoplossing qua levensomstandigheden.
|