Onderwerp: De Crem onder vuur
Enkele post bekijken
Oud 2nd December 2009, 09:31
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door marijn.van.de.waeter
Heeft niet iedereen het recht om zijn eigen job te plannen zoals hij het het liefste wil in hoeverre dit mogelijk is.

Wat mij betreft wel, maar niet als die mens betaald wordt met ons belastinggeld.
Het is niet enkel schandalig tegenover de militairen en onze economie, maar ook klimatologisch gezien gaat dit er ver over. Enig idee wat zo'n Airbus verbruikt? Zoals in het artikel vermeld wordt: 10 man in een vliegtuig voor 270 is gewoon decadent. En het is niet de eerste minister van defensie die ons zoiets 'flikt': denk aan Flahauts bezoekje met een helikopter aan de premiere van 'An Inconvenient Truth'. Het wordt tijd dat daar wat beter op wordt toegezien.

Ik citeer ook even wat volgens de Belgische - in New York tewerkgestelde - barmeid die Crembo in 'haar' café ladderzat tegen de grond zag gaan en dit meldde in haar blog, hoorde van de diplomatieke raadgever van de minister:
Citaat:
"Wat komen jullie hier eigenlijk doen?" vroeg ik nieuwsgierig.
Hij antwoordde dat ze normaal besprekingen hadden met de mensen van de VN, 'maar die zitten op dit moment in Genève.' Ik was heel verbaasd: waarom dan met een delegatie naar New York komen?' 'In Brussel gebeurt er zo weinig, en ik was nog nooit in New York geweest...'

Dit gebeurt volgens mij wel vaker. Goed dat er nog kritische - of jaloerse, maakt niet uit, het resultaat blijft hetzelfde - politiekers zijn.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden