Enkele post bekijken
Oud 1st December 2009, 10:37
Leen.Melis Leen.Melis is offline
Registered User

Net zoals Test-aankoop ben ik er van overtuigd, dat het openen van een zonnecentrum door heel wat mensen wordt onderschat. Als gevolg hiervan worden zonnecentra meer dan eens geopend door personen met weinig kennis van zaken. Het is dan ook niet verwonderlijk dat velen onder hen in strijd zijn met de wetgeving. Bovendien ben ik van mening dat er inderdaad meer controles moeten komen op de naleving van de wetgeving. Vandaag de dag wordt er namelijk nauwelijks gecontroleerd, waardoor gezondheidsrisico's als huidkanker vrij spel hebben. Strengere sancties bij de vaststelling van overtredingen zijn in mijn ogen ook wenselijk. Zo zouden ernstige inbreuken, wat mij betreft meteen de sluiting van het centrum tot gevolg mogen hebben. Aan huidkanker zijn immers al meer dan genoeg mensen gestorven. Wel vind ik dat de zonnebankgebruiker eveneens zijn verantwoordelijkheid moet opnemen. Want hoewel mensen met een lichte huid in de media maar al te vaak gewaarschuwd worden, slagen ze deze raadgevingen even vaak in de wind.
Met citaat antwoorden