Enkele post bekijken
Oud 30th November 2009, 11:04
liesanne.adriaenssens liesanne.adriaenssens is offline
Registered User

Ik heb mijn bedenkingen bij dit artikel.
Amerika beweert Osama gevat te hebben, moesten ze op dat moment meer strijdmiddelen ingezet hebben...
Is dit artikel niet eerder een flauw excuus van de Amerikanen om nog meer oorlog te voeren? Of om meer manschappen te kunnen sturen en zwaardere wapens in te zetten?
In het artikel zouden ze ook beweren dat de situatie in Afghanistan afhankelijk is van dat voorval. Volgens mij allemaal flauwe excuses op een stapeltje.
In vele interviews laten Afghanistanen weten dat er al altijd onvrede was in Afghanistan maar dat het leven wel beter was voor de Amerikanen zich hadden gemoeid. Daarvoor was er ook angst maar konden de mensen tenminste nog op straat komen en konden kinderen nog naar school. De Amerikanen hadden het land hun eigen weg moeten laten zoeken. Door de oorlog hebben ze zichzelf een onmogelijk probleem op hun schouders gehaald. ( En sommige zijn te koppig om dat te willen toegeven. )

Je kan mij niet wijsmaken dat de Amerikanen Osama zouden hebben laten ontsnappen als ze de kans hadden. Daarvoor hebben de Amerikanen een te groot eergevoel.
Met citaat antwoorden