Enkele post bekijken
Oud 27th November 2009, 23:37
Nathalie.Tilemans Nathalie.Tilemans is offline
Registered User

Ik vind castratie een goede oplossing als het over verkrachters gaat. Van mij mogen ze zelfs vanaf de eerste keer een castratie uitvoeren, dan kunnen ze tenminste vanaf de tweede keer niemand meer ongewenst zwanger maken.
Mensen verkrachten is erg genoeg. Verkrachters doen gewoon mensonterende dingen die niet door de beugel kunnen en moeten hiervoor zwaar gestraft worden.
Door een castratie kunnen deze mensen geen nieuwe nakomelingen meer op de wereld zetten. Maar dat bezie ik niet echt als een ramp. Wie wil nu zo iemand als ouder hebben? Geen enkel kind verdient dit.
Maar een castratie alleen is niet genoeg. Zij moeten zwaar gestraft worden voor hun daden, want hun daden hebben enorm grote gevolgen voor de slachtoffers.
Hun slachtoffers hebben vaak enorme psychologische en sociale problemen, en hebben hiervoor begeleiding nodig. Daarom vind ik dat de verkrachters mee moeten betalen voor de begeleiding die de slachtoffers nodig hebben, want zij zijn al bij al de oorzaak van deze problemen.
Bij herhaling van zulke feiten vind ik dat een levenslange veroordeling ook op zijn plaats is. Zo iemand verdient niet nog een kans, een derde kans dan al. Hij heeft al een tweede kans gekregen en deze eveneens verprutst net als zijn eerste kans. Geen medelijden mee hebben, dat hebben zij ook niet voor hun slachtoffers!
Met citaat antwoorden