25th November 2009, 21:18
|
|
Administrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Mattiaswillems
Apple weigert om Macs van rokers te herstellen
Zo denk ik bevoorbeeld dat iemand die constant rookt achter zijn computer, deze zeer ernstige schade aanbrengt omdat de rook dan in de apparatuur terecht komt.
|
Iets minder denken (of typen wat je denkt), iets meer opzoeken vrees ik... Nicotine zal een vettig geel microlaagje achter laten. Zeer herkenbaar aan vergeelde ooit-witte computercases. Dit vreet zich dan in pastiek en die wordt geel. Ik moet persoonlijk nog horen/lezen van de eerste schade, laat staan kortsluiting, veroorzaakt door het roken bij een computer. Mensenlief toch waarom antwoord ik zelfs nog hierop.....
Citaat:
Orgineel gepost door Mattiaswillems
Met zo een maatregel als deze van Apple gaan mensen misschien eens doorhebben hoe schadelijk sigarettenrook wel niet is, als deze zelfs een computer zwaar kan beschadigen.[/I]
|
Enigste reden waarom Apple weigert het onderdhoud te doen is feit dat nicotine een giftige stof is (reeds in zéér kleine hoeveelheden) en ze de gezondheid van hun werknemers niet op het spel willen zetten of ook maar élke mogelijkheid tot het eventueel aanklagen van de werkgever voor werken in ongezonde omstandigheden de kop kunnen indrukken.
|