Enkele post bekijken
  #5  
Oud 25th November 2009, 20:02
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: Tervuren
Posts: 923
Stuur een bericht via ICQ naar Wouter Stuur een bericht via MSN naar Wouter
Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Dat is ook de hele bedoeling van de taksverhoging.

Neen, de begroting is één grote soep en ze durven belastingen niet verhogen, dus ga maar taxen heffen op dit soort stommiteiten. Verkoop het onder 'milieu' 'gezondheid' .. etc.. en de naïevelingen ullen het wel slikken en zelfs proberen te verdedigen omdat ze iets niet kunnen doorzien. Ik wacht op de dag dat'k tax moet betalen omdat ik een tweede toilet heb in mijn huis(milieu!), een schouw(idem!) heb, etc etc.. Die gaat er komen, no worry. De trick is de mensen iets voor te spiegelen.

zoals die boetes voor banken etc waarmee ze hun begroting in evenwicht wilden brengen (die trouwens aan de basis zéér onfair is tov banken die niet met rommelkredieten werken zoals Argenta ) die uiteindelijk toch op ons worden verhaald als zijnde derde persoon.

Denk je nu écht dat dit voor de gezondheid van hun burgers is? LOL, dan had er een verplicht stikkertje van volksgezondheid ofzo opgemoeten. Dit is financiën pur sang.

Oh, en andere smeerlapperij als chips enzo niet vergeten, véél erger dan die suikers van frisdrank.
Met citaat antwoorden