Enkele post bekijken
Oud 23rd November 2009, 13:03
Tinne.Buyens Tinne.Buyens is offline
Registered User

Iemand aanrijden kan iedereen overkomen, alsook dat de afloop hiervan berust op een overlijden.Natuurlijk hebben jonge chauffeurs meer kans op dit soort ongevallen omdat zij de ervaring in het rijden missen. Maar dat het steeds de jongeren zijn die teveel drinken, daar ben ik toch niet mee akkoord.Ik zeg niet dat ze nooit teveel drinken, maar het zijn ook de oudere mensen die een pintje teveel ophebben, en toch nog in de wagen stappen. Meestal hebben zij dan 'geluk' door hun ervaring en maken ze zoiets niet mee.

Als ik iemand zou aanrijden, ik weet niet wat ik zou doen. In paniek naar huis rijden, of stoppen, of een paar meter verder stoppen. Daar spreek ik me niet over uit, maar ik vind wel dat je achteraf (stel dat je naar huis bent gereden) je verantwoordelijkheid moet opnemen! Er kunnen zware slachtoffers gevallen zijn en qua moraliteit ben je het aan de familie en vrienden van deze in kwestie verontschuldigd dat je je bekend maakt, willen of niet. Ik vind dus ook dat deze vader goed gereageerd heeft!
Met citaat antwoorden