22nd November 2009, 15:09
|
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Lien.Kennis
Ik vind niet dat je zo kort door de bocht kan gaan door te zeggen dat homoseksualiteit het tegenovergestelde is van stoere mannelijkheid. Het is niet dat je op mannen valt, dat je dan direct een softie bent, met vrouwelijke trekjes. Oké, zo zijn er wel, maar je hebt ook softies onder de hetero's, nietwaar?
|
Volledig akkoord!
Net als ik het een beetje moeilijk heb met het stukje over Christiano ronaldo die veel 'homo-kenmerken' zou hebben. Zich scheren en spedo's dragen lijkt me verre van een 'homo-kenmerk'. Ik wil zelfs niet overgaan tot het al dan niet bestaan van 'homo-kenmerken'. Beetje kort door de bocht dus, of heb ik ergens een zekere ironie gemist? (laat het me dan weten )
Bovendien mag je mij met 10 jongens in een douche gooien (nu ja, eigenlijk niet want ik ben preuts maar: ) daarom ga ik ze heus niet bespringen. Dus Stef, ik vind het niet zozeer vergezocht, je hebt een punt. Maar als er niet zo'n drama gemaakt zou worden rond gemeenschappelijke douches, met al onze preutsheid, zou dat misschien ronduit normaal kunnen zijn. En slaan daarom al onze hormonen op hol? Geen idee, de mijne alvast niet, misschien kunnen jullie even aanvullen?
Het pijnlijke aan deze situatie vind ik nog steeds het hypocriete van de spelers. Zou je iemand horen klagen als ze een vrouw bij in de douche zouden zetten? Die kijkt vanuit hetzelfde oogpunt als een homoseksuele.
Maar nee, een vrouw bij in de douche bevordert hun mannelijkheid. Een homoseksuele tempert hun mannelijkheid. EN OHWEE als de mannelijkheid getempert wordt hoor!
|