Enkele post bekijken
Oud 21st November 2009, 01:22
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Stefanie.Buts
"Zijn deze mensen dan psychologisch ziek, of ligt het aan té veel gamen?" heb ik gezegd. Ik zeg toch niet dat ALLE moordenaars gamers zijn!!! Dit zijn twee optie die mensen kunnen hebben om over te gaan tot zulke praktijken. En ene kan het andere beďnvloeden! Bovendien moet er in WoW gedood/gewond worden.

Wat je in WoW moet doden kan je toch niet gaan vergelijken met de werkelijkheid. Wat je in WoW doodt zijn monsters en dergelijke. Die monsters zijn wel ergens gebaseerd op dieren die echt bestaan maar de vergelijking is ver te vinden.
Als je het dan naar PvP betrekt, vind ik ook niet dat je die vergelijking kan maken. Tenzij je mensen tegenkomt die op elven of dergelijke lijken.
The Horde is verre van vergelijkbaar met de realiteit en met The Alliance valt de vergelijking ook nog ver te zoeken. In WoW zit net het grote verschil met shooters dat het een echte fantasiewereld is. Zo is grens met de echte wereld veel duidelijker. Bij shooters ligt dit anders omdat deze net zo realistisch mogelijke beelden proberen te produceren.
Ik weet ook wel dat je niet zegt dat alle moordenaars gamers zijn, maar mijn punt is net dat er heel weinig van die beroemde gevallen gamers waren. Dat ze een oorzaak zochten en dat dan maar snel op games of films gestoken hebben.
Ik heb hier mijn eindwerk over geschreven in het middelbaar en dit dus grondig bestudeerd (games en agressie). Dus ik vind dat je echt wel meer gegronde antwoorden moet formuleren.

ps als er spellingsfouten in mijn post staan is dit omdat ik al de laatste 5uur aan het verbeteren ben.
Met citaat antwoorden