20th November 2009, 15:04
|
|
Registered User
|
|
|
|
Ik kan er dus niet tegen wanneer mensen echt geloven dat je aggressief ofzo zou worden van games.
De mensen die die massamoorden en dergelijke gedaan hebben waaren niet altijd gamers! Je moet je feiten kennen voor je dergelijke conclusies trekt.
Ik ben nog nooit in mijn leven agressief geweest of het is ook nog nooit in mijn hoofd opgekomen om met een machinegeweer heel mijn school neer te halen.
Geloof mij ik heb ook al dagen achter de pc gezeten en die omschakeling heb ik altijd heel gemakkelijk kunnen maken.
Je maakt hier ook een link van dit onderzoek met die incidenten maar hier gaat het over WoW (World of Warcraft) niet over schooters!!!!! dit zijn twee heel verschillende dingen!
In WoW is er ook heel groot sociaal aspect aan verbonden. Ik heb daar vrienden ontmoet die ik nu geregeld nog in het echt zie. (als ik in Engeland ben)
In WoW moet je bijvoorbeeld strategisch samenspelen met 40 man om een bepaalde dungeon te kunnen doorkruisen. Dit kan je niet als je niet samen werkt en niet goed communiceert.
Ik heb niets dan lof over games en het stoort me enorm dat het door bepaalde individuen in een negatief daglicht gesteld wordt!
|