Enkele post bekijken
Oud 17th November 2009, 22:26
Caroline.Verbraeken's Avatar
Caroline.Verbraeken Caroline.Verbraeken is offline
Caroline

Facebook en Netlog zijn inderdaad gevaarlijk sites maar deze afschaffen vind ik zeker geen goed idee..
Het zou wel beter zijn dit pas toe te laten vanaf een bepaalde leeftijd en dit ook wat beter te controleren, want er zijn kinderen genoeg die over hun leeftijd liegen, net als deze vieze,vuile,oude mannen! (in dit geval niet eens zo oud)
Kinderen en jongeren op een leuke manier laten inzien dat dit gevaarlijk is helpt misschien wel.
Door een humoristisch reclamefilmpje te maken maar de jongeren wel te doen beseffen dat er heel veel gevaren zijn op het internet.
Dit is het 2e bericht dat ik lees over zo'n voorval vandaag..
Zelfs een politiechef doet mee met het liegen over zijn leeftijd en lokt meisjes van 13..
Maar in dit geval zou ik wel verwachten dat meisjes van 16 weten wat ze doen en vooral wat ze beter niet doen..

Ook denk ik dat de dader wat zwakzinnig was..
Eerst het meisje lokken en haar dan vermoorden zonder dat er waarschijnlijk een redene voor was.
En dan bij een controle zeggen dat hij dit meisje heeft vermoord nadat hij haar eerst heeft gedumpt..

Ik denk dat het duidelijk is dat men moet ingrijpen, met iets dat de jongeren aanspreekt maar tegelijk ook doet beseffen dat internet veel gevaren bezit!
Met citaat antwoorden