Enkele post bekijken
Oud 13th November 2009, 20:33
annelies.peelaers annelies.peelaers is offline
Registered User

Een celstraf tot MAAR 15 jaar??? Oei, ik ben nog niet zo bekend met het juridisch systeem van Rusland, maar daar zijn ze precies wel mild. Wat zij hebben gedaan is gewoon degoutant! Als het gewoon een celstraf is van 15 jaar denk ik dat Rusland best met een oog open slaapt. Wie weet loop het er nog vol met zo'n psychopaten...
Iemand vermoorden is iets waar ik me nog niet zo snel bezig mee zal houden, maar ik heb ook de indruk dat er in Rusland nogal veel daklozen zijn (artikel onderaan). En dan lijkt het me ook iets van; tja, als je honger hebt?

Bij een razzia in de regio Sverdlovsk in de Oeral heeft de Russische politie bijna 4 000 dakloze kinderen opgepakt. Kelders, stations en andere plekken waar de straatkinderen zich meestal ophouden werden uitgekamd. Driehonderd kinderen werden opgenomen in ziekenhuizen. Ze leden aan diverse infecties en andere ziektes. Sinds de ineenstorting van het Sovjetimperium in 1991 is het aantal dakloze kinderen explosief toegenomen. Er bestaat geen garantie op een baan of een woning meer. Vele ouders raken aan de drank en hun kinderen zien geen andere mogelijkheid dan op straat te leven.
Met citaat antwoorden