Enkele post bekijken
Oud 12th November 2009, 12:23
Anneleen Verboven Anneleen Verboven is offline
Registered User

onvoorstelbaar

Dit voorstel is onvoorstelbaar volgens mij, eigenlijk gewoon absurd. Het is zoals de meeste hier zeggen dat jongeren met overgewicht en anderen die niet graag sporten worden voor getrokken op de anderen, het is eigenlijk een beloning. Op deze manier is het natuurlijk wel mogelijk om ze te stimuleren, maar gaat men dan het overgewicht ook niet in de hand werken of gaan leerlingen dan expres niet meer meewerken tijdens de LO-lessen? Andere leerlingen die wel goed meewerken tijdens de lessen, krijgen helemaal niet zo'n beloning.
Volgens mij is het financieel ook niet haalbaar om alle scholen te voorzien van Wii's.
Ik vind de Wii ook zeker geen evenwaardige vervanger van sport, het is leuker, maar het heeft volgens mij niet zo'n goede invloed op je lichaam en geest als de echte sportoefeningen, en het realistische en de teambuilding zijn ook niet steeds aanwezig in de spelletjes.
Trouwens vaak zijn de leerlingen thuis al in het bezit van een wii dus dan kunnen ze dit evengoed thuis doen, die stap zal sneller gezet worden, dan de keuze om in je vrije tijd te gaan sporten buiten of in teamverband.
Met citaat antwoorden