12th November 2009, 09:20
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
De reden van huilen, de manier van aandacht trekken, ... verschilt van baby tot baby
|
Hoe weet jij dat?
Ik zou het ook straf vinden, moest dit werken, maar waarom zou er geen 'universele' babytaal kunnen zijn? Honger roept andere 'emoties' op dan vetzakkerij in uw pamper, dus waarom zou het gehuil dan niet anders en universeel kunnen zijn?
De meeste ouders uit de middenklasse en hogere klasse halen doorgaans wat boeken over baby's en opvoeden in huis zodra ze aan kinderen beginnen, maar ik vrees een beetje dat dit bij de lagere klassen niet altijd het geval zal zijn. Hoewel mensen uit de lagere klassen vermoedelijk ook niet echt een Iphone zullen kunnen betalen, lijkt deze applicatie me toch al beter dan helemaal niets weten over hoe je je kind moet 'behandelen'. Anderzijds, misschien onderschat ik het moederinstinct wel wat...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|