10th November 2009, 10:42
|
Registered User
|
|
|
|
Boecht!
Ik zou een extra gedacht willen toevoegen van hoe ik hier over denk.
Ik vind dat de laatste tijd die moslims te veel in het nieuws komen met van die achterlijke futiliteiten. Zoals de hoofddoek en nu dit. Als ze in België zijn dan vind ik dat ze zich moeten gedragen als normale belgische mensen en niet als radicale moslims. Dus als iemand een foto wil nemen van hen dan moet dat gewoon kunnen zonder dat ze daar iets op tegen mogen hebben. En anders moeten ze maar terug naar hun eigen land gaan.
Als ze in hun eigen land en hun eigen regio zijn bij hun eigen cultuur dan heb ik daar niks op tegen want daar doen ze maar wat ze niet laten kunnen daar zullen veel mensen zo doen.
Het maakt me niet uit of de moslima's dan problemen krijgen met hun mannen of vaders das hun cultuur en daar wil ik niks te maken mee hebben net zoals zij niks met onze cultuur te maken hebben omdat alle radicale moslims naar België emigreren omdat ze in hun eigen land uitgekakt en gelachen worden. Als ze er toch problemen mee krijgen dan moeten ze maar een andere godsdienst kiezen en dan is het probleem ook opgelost.
|