10th November 2009, 02:34
|
|
Registered User
|
|
|
|
Ik betrap mezelf erop dat ik deze rechter overschot van gelijk geef. Allochtonen in ons land hebben nogal eens de gewoonte om te denken dat ze meer mogen dan de autochtone bevolking en verschuilen zich vaak achter het woord 'racisme'.
Ik zou er niet van verschieten moest deze rechter binnen de kortste keren uitgemaakt worden voor racist en dat de moslimliga een klacht gaat indienen tegen hem.
Ik had onlangs nog een conversatie met iemand over het feit dat als er in de media sprake is van een allochtoon iemand in verband met criminele feiten men meteen moord en brand schreeuwd (om dan nog maar te zwijgen van het woord "racisme"). Maar als men over hetzelfde feit spreekt en het over een autochtone dader gaat er geen kat naar kraait.
Het wordt eens dringend tijd dat er orde op zaken wordt gesteld. Iedereen gelijk voor de wet. Geen voorkeursbehandeling meer (dus ook geen geprofiteer van de GOK), geen speciale rechtzaken vanwege racisme over iets dom als een cartoon. Deze rechter is op de juiste weg in mijn ogen en ik hoop dat deze trend zich voortzet. Dan kunnen we pas echt beginnen met het opbouwen van een multiculturele samenleving.
|