Enkele post bekijken
Oud 9th November 2009, 23:08
jeroen.ooms@edu.khk. jeroen.ooms@edu.khk. is offline
Jeroen.Ooms

Dit kan toch gewoon niet!!! 6-jarigen die zich met zoiets bezighouden. Dit is echt het toppunt. Wat is er mis met de jeugd van tegenwoordig. Jongeren van 6 jaar moeten voetballen of met auto'tjes spelen of zo.
Ik weet niet wat die kinderen moet bezield hebben om zo'n daad te verrichten. Met BB guns op ambulanciers schieten. Ik zie daar de lol totaal niet van in. Waarom zouden jongens van 6 jaar zich bezighouden met zulke zaken. Zouden ze voorbeelden hebben gezien op internet of zo?
Ik vind dat die kinderen toch enige vorm van een straf verdienen. Je kunt dit toch niet zomaar laten gebeuren. Je moet die kinderen laten inzien dat zoiets niet mag. Je moet ze laten inzien dat ze een kinderleven in gevaar hebben gebracht. Als die kinderen niet gestraft worden, zullen ze nog van dat soort criminele feiten uitvoeren.
Ik vraag me af wat er terecht zal komen van zulke kinderen. Als je dit als 6-jarige al doet, zul je misschien ooit nog wel zwaardere misdaden gaan plegen. Bovendien geloof ik ook dat er dan toch iets mis is met hun opvoeding, want ik geloof niet dat een 6-jarige uit een braaf gezinnetje dit zou doen!!!
Met citaat antwoorden