Enkele post bekijken
Oud 30th October 2009, 11:43
jolien.ceulemans jolien.ceulemans is offline
Registered User

Dit toestel vind ik misschien toch wel goed voor kleine kinderen. Wanneer je dan, zoals de vrouw al zei, in het park met je kinderen zit te spelen, moet je je niet meer voordurend ongerust maken als je hem/haar even uit het oog verliest. De opmerking die ze gaf over dat het toestel niet in de hoogte kan meten, vind ik er echter een beetje overgaan. Wanneer je kind in een boom klimt zal je dit heus wel opmerken of zullen anderen wel opmerken voor jou. Wat de directeur van het Britse familie- en opvoedingsinstituut zegt, ben ik het mee oneens. Kinderen worden tegenwoordig sneller ontvoerd dan je denkt en ik vind het verschrikkelijk dat die hier zo licht over gaat. Hij heeft misschien wel gelijk dat het niet geschikt is voor overbezorgde ouders die dit waarschijnlijk op hun kinderen zouden gebruiken tot ze het huis uit zijn, maar voor kinderen vind ik wel gepast. Kinderen zijn namelijk veel naïever dan een volwassen persoon en gaan veel sneller met een onbekende mee dan je denkt! Dan mag je ze op voorhand nog zo veel waarschuwingen geven als je wilt! Mijn conclusie: ik vind het geschikt voor kinderen maar ongeschikt voor tieners. Dit om de simpele reden dat kinderen veel naïever zijn dan tieners.
Met citaat antwoorden