Enkele post bekijken
  #9  
Oud 30th October 2009, 10:07
Griet.Borgmans Griet.Borgmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Arendonk
Posts: 100
Niet te geloven

Ik koos dit artikel omdat ik het erg vind dat ouders hun kinderen willen volgen. Schandalig, vind ik het!

Ik snap wel dat ouders altijd ongerust zijn als hun kinderen eens de deur uitgaan of eens een paar minuten langer wegblijven dan was afgesproken, maar is dat een reden om ze te laten volgen met de gps? Ik denk het niet. Toen zij vroeger jong waren, zullen ze toch ook niet altijd op tijd zijn geweest? Zij hebben toch ook ooit kattekwaad uitgestoken?

Nee, ik vind dat de ouders niet zo overbeschermd moeten zijn. Maar ik vind ook wel dat ze het wel moeten doen als er een bedreiging dreigt. Als ze echt vrezen voor het leven van hun kind zou het wel mogen. Maar gewoon om te controleren waar ze nu zitten? Nee, daar ben ik tegen.

En kleuters moeten hun eigen wereld/grenzen aftasten. Als (luie) ouders dat zouden laten doen door middel van een polshorloge met gps, vind ik dat het al ver gekomen is. Hoe zouden zij gereageerd hebben, moesten hun ouders dat met hen gedaan hebben?

Ik zou het ook niet plezant vinden dat mijn ouders altijd weten waar ik uithang. Zij moeten mij niet altijd controleren. Ik ben bijna 19 jaar. Als ze dan nog een gps in mij zouden inplanten...
Dat schendt ook onze privacy. Wij hebben ook recht op onze privacy!
Met citaat antwoorden