Enkele post bekijken
  #2  
Oud 28th October 2009, 12:19
Catharina.Michiels Catharina.Michiels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Turnhout
Posts: 63
Schandalig

Ikzelf ben gelukkig nooit zo beet genomen. Maar als de mensen die aan dergelijke telecomstanden staan, je aanspreken en je allerlei promoties enz. aan je broek proberen te smeren. Dan word ik echt misselijk.

Telecomverdelers werken met een commissieloon, hun doel is om zoveel mogelijk mensen te verleiden om een abonnement aan te gaan of dergelijke. Meestal vergeet je de kleine lettertjes te lezen of kun je haast niks anders dan "ja" zeggen, in de hoop om zo gerust gelaten te worden.

Meer en meer jongeren beginnen een slachtoffer te worden van deze manipulatieve daad. Zij zijn jong, kijken niet zo kritisch als ouderen en zeggen: "Ja, ik neem een abonnement." Met alle gevolgen van dien.

Ik zag overlaatst op het nieuws dat men in de scholen een soort van project gaat opstellen, om zo jongeren kritisch te leren kijken naar reclame. Daar hoort het kritisch opstellen en nadenken over telecomvertegenwoordigers die je iets proberen aan te smeren natuurlijk ook bij. Dat vind ik een heel goed project. Ik hoop zo dat deze wandaden stilaan gaan stoppen en dat men de mens weer zijn volledige 'vrijheid' terug geeft.
Met citaat antwoorden