27th October 2009, 21:48
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Ian.Sourdeau
Maar een goede student is een gedoopte student.
|
Haha! Sorry, maar met deze uitspraak moest ik echt luidop lachen achter mijn pc'tje
Ik wil de statistieken over gedoopte en geslaagde studenten (in de lerarenopleiding alleszins) wel eens zien, je zou je mening snel bijstellen.
Ik denk dat zo goed alle studenten die het eerste jaar afgevallen zijn gedoopt waren en van diegenen die op het einde van het 3de jaar afgestudeerd zijn was het grootste deel niet gedoopt.
Ik heb nooit begrepen waarom iemand 5 EUR wil betalen om zich te laten vernederen en met smurrie te laten besmeuren. Dat kan ik gratis ook wel gedaan krijgen ergens als ik daar echt behoefte aan zou hebben
Een vaak gehoord argument is dat je er anders niet helemaal bij hoort. Wel, als het zo zit, hoef ik er helemaal niet bij te horen. Trouwens niet gedoopt zijn schept ook een band hoor
Nee serieus, dat van die band enz slaagt er nergens op. Daar was bij ons echt niets van te merken, toch zeker omdat je in de opleiding zoveel groepswerken moet doen. En een uitgaansleven of studentenleven is er in Vorselaar toch niet echt.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|